Kurul İşleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığı
Daire BaşkanıZüver ÇETİNKAYA
Telefon0 312 412 13 59
Kurul İşleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığının Görevleri
- Kurula sunulmak üzere hazırlanan takrirleri incelemek, varsa şekli eksiklikleri ilgili birimlerle işbirliği içinde gidermek.
- Başkan tarafından gündeme alınması uygun görülen konuları içeren Kurul toplantı gündemini hazırlamak, gündemi ve gündemdeki konulara ilişkin takrirleri Kurul üyelerine dağıtmak.
- Kurul toplantılarında alınan kararları tutanağa geçirmek, tutanak ve varsa eklerinin her sayfasını toplantıya katılan üyelere imzalatmak.
- Kurul tarafından alınan kararları imzaya açmak, imzaların tamamlanmasını müteakip kararları ilgili birimlere göndermek.
- Kurul tarafından talep edilen kişilerin toplantıya katılımlarını temin etmek.
- Başkan ve üyelerin talebi üzerine, ilgili birimlerden ve/veya uzman kişilerden görüş istemek.
- Kurula ait yazışmaları yapmak, karar ve yazışmalara ilişkin arşiv oluşturmak ve bunları muhafaza etmek.
- Talep edilmesi halinde Kurul toplantılarının kaydını tutmak, deşifre ederek saklamak,
- Kurul üyelerine danışmanlık ve raportörlük hizmeti sunmak.
- İlgili Kurul kararında aksi belirtilmedikçe, işletmeciler ile tüketicileri ilgilendiren Kurul kararlarının Kurumun internet sitesinde yayımlanmasını sağlamak.
- Kurul üyelerinin mal bildirimi, izin, rapor ve benzeri idarî iş ve işlemlerini yürütmek.
- Üyelerin, Kurum hizmet birimleri ile ilişkilerini sağlamak.
- Üyelerin talebi üzerine istenilen bilgi ve belgeleri temin etmek,
- Başkan ve Kurul tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
- Başkan tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.